Search This Blog

Saturday 8 October 2011

Selamat Datang ke Blog Saya ~~

| |

Pada Mac 2011, saya telah mengikuti Program Pensiswazahan Guru (PPG) di Universiti Pendidikan Sultan Idris. Kehidupan saya menjadilah ajar sambil belajar, menghabiskan forum dan assignment yang diberi oleh tutor kumpulan. Masa berlalu dengan cepat, sekarang saya telah memasuki semester ke-2, tugasan KRT-3013 Teknologi Maklumat Sekolah Rendah adalah membina sebuah blog. Ini adalah kali pertama saya membina blog, harap kalian dapat memberi pandangan kepada saya, terima kasih~~

0 comments:

Ir arriba

Post a Comment

~no. pelawat~

easy tracker

masa itu emas

~kalendar~

~link~

~mari bermain~

Followers

~berbual-bual~


ShoutMix chat widget
 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
Ir Arriba